Wednesday, December 14, 2011

Lenggeng Kampung saya

Bunyi seperti saya banyak bercerita tentang kampung saya kan? Ya.. Saya lahir di sini, membesar disini, bersekolah di sini dan berkahwin juga di sini. Walaupun sudah jarang balik ke kampung, tapi saya punyai satu ikatan yang kuat terhadap kampung ini. Sehingga satu tahap.. hampir setiap hari saya termimpikan kampung saya, rumah papan lama saya, rumah saudara-mara saya, denai-denai dikampung saya...dan segala macam yang pernah saya lalui di sini.... Pekan yang berjarak lebih kurang 45 minit perjalanan dari bandar Seremban dan 30 minit dari Semenyih/Kajang. Seperti pekan yang terpencil.. tapi ia punya segala kemudahan di sini.







kenangan dulu-dulu

Tak mo citer apa-apa...lihatlah gambar kenangan dolu-dolu...ada yang pernah di update di FB...

Ini anak-anak buah saya..gambar saya dah kena potong. Lihat tu, yang paling nakal..

Ini mereka juga

dihari raya..

Sahabat-sahabat terbaik

Praktikal di Penang

Adik-beradik

Bersama kakak sulung..mmmphh

Monday, December 12, 2011

Kenduri di Ipoh




dalam khemah makan


Kenduri kahwin sepupu saya telah dijalankan dengan gilang gemilangnya di Ipoh pada 20 Disember nan lalu.. Anak buah saya yang belajar di Politeknik SAS, turut hadir. Beliau minta saya updatekan gambar-gambar semasa di sana, tapi saya tidak sempat merakam gambar pengantin kerana malas...ha ha ha malas? malas nak masuk kedalam rumah pengantin sebenarnya(sepupu saya lelaki) sebab ramai orang...tapi atas permintaan, saya masukkan gambar-gambar diperkarangan rumah pengantin yang di 'request' oleh anak buah saya ini... OkAdiba? lain gambar nantilah



dua orang anak dara

Tuesday, December 6, 2011

dunia oh dunia..

hmmm macam-macam perkara yang berlaku dalam dunia ni..yang mustahil. yang tak mustahil... oh..oh...kuasa Tuhan kan?... (saja je..blom tau nak tulis apa..masih testing-testing)...

ohh..akhirnya..


setelah sekian lama menyepi..saya terlupa sebenarnya bagaimana nak masuk kembali ke dalam blog ni.. hari tu selepas berkursus, barulah saya tau macamana nak bukanya..dan sekarang saya ada di sini lagi.... o wa la...





oh..saya masukkan gambar anak jelah...kerana gambar kursus tu masih belum diambil dari kawan... ho ho ho ..ini gambar selepas kursus..kami jalan-jalan di melaka... kursusnya di A Famosa Resort Melaka..