Friday, November 30, 2012

berita dari HARAKAH

Tadi saja-saja baca surat khabar Harakah di rumah pakcik saya. Dari mukasurat satu sampai mukasurat terakhir ceritanya pasal politik aje. Relevan ke? Tak ada cerita pasal Islam pun? Saya tak kata akhbar Utusan Malaysia tu betul, TV3 betul dan sebagainya. Saya juga tak pernah beli suratkabar Utusan, BH dan sebagainya (hanya tumpang baca di opis). TV pun jarang-jarang bukak. Tapi berita dari Harakah itu sangat menyedihkan saya. Maafkan saya kepada pembaca-pembaca setia Harakah. Macamana nak menubuhkan negara Islam kalau asyik menyemai benih-benih kebencian ni? langsung tak ada berita pasal bola ke, pasal cerita harian dalam negara ke atau sebagainya. Atau memang surat khabar itu design begitu dan ada lain-lain bahagian yang saya tertinggal?

No comments:

Post a Comment