Sunday, June 16, 2013

Pengalaman di Pulau Pinang

Cuti sekolah baru-baru ini, selain dari Singapura, saya turut membawa anak-anak berjalan ke Pulau Pinang. Ini kerana, ada satu kerja yang perlu saya lakukan di Sempadan Kulim Kedah. Sepatutnya saya membuat presentation kerja itu pada Khamis minggu depannya. Kebetulan cuti sekolah, maka terus saja saya bawa anak-anak dan suami. Bertolaknya hari Khamis malam dan kami tidur di sebuah hotel di Simpang Empat Penang. Esoknya selepas habis kerja kami bertolak pula ke rumah adik suami saya di Kulim Kedah. Hari ini saya terbitkan gambar sahaja dulu. Nanti ada masa saya akan buat catatn lengkap untuk panduan pembaca yang ingin bercuti di Penang.

2 September 2013 :

Memandangkan ini adalah entry tertangguh sejak sekian lama dan saya tak ada masa nak mengarangnya, Maka saya selitkan sebuah blog yang membuat review pasal Pulau Pinag dengan begitu complete sekali, iaitu blog Puan Wahidah. Jenguk-jenguklah kat sana. Saya pun buat rujukan melalui blog puan ni. Kredit kepada pemilik blog yang buat entry yang bagus ini. Saya pun dah follow blog beliau.


































































No comments:

Post a Comment