Tuesday, September 24, 2013

Review blog oleh PCL dan Ayu Zan

Assalmualaikum..

Terharunya rasa bila

http://2.bp.blogspot.com/-44R3k6dTIIs/Uj8AmXIQ1MI/AAAAAAAAN64/Km8AliV9Q4M/s1600/1-0-20120428_114037-1.jpg

dan 



sudi mengreview blog yang tak seberapa ni.

Agak lama juga saya berblog, tapi taklah aktif sangat. 
Saya malu, tak agresif dan tak berapa pandai berblog sebelum ini.
Cuma baru-baru ini sahaja saya mula aktif menegur-negur orang lain dan join segmen.
-------------------------------------------------------------------------------
Review pertama dari PCL amatlah menggembirakan. 
Maklumlah, sebelum ni hanya silent reader yang mencari maklumat yang datang.
Tapi bila ada ramai kawan, blog ini terasa lebih bermakna dan meriah.
PCL dan Isterinya Puan Diana adalah blogger yang hebat dan mesra. 
Tak kedekut pulak tu. Tak rugi berkawan dengan beliau dan isterinya.
Suami yang baik dan Isteri yang setia, 
Saya mendoakanmu bahagia sehingga ke akhir hayat dan akhirat


-------------------------------------------------------------------------------

Lepas tu, saya di review sekali lagi oleh Ayu Zan pulak, 
sempena follower ke 200 beliau.
Walaupun ia hanya review yang simple, tapi sangat-sangat bermakna untuk saya yang amatur ini.
Sungguh!!
Saya gembira baca blog Ayu, ada macam-macam di sana.
Semoga Ayu sukses selalu


Olah itu hari ini saya nak ucapkan 

sangat-sangat-sangat-sangat-sangat
terima kasih 

Kepada mereka berdua.
Saya amat terharu.

 Dan terima kasih juga kepada pembaca-pembaca blog saya, 
blog PCL dan blog Ayu yang memberikan komen-komen yang terbaik.
I Love You

10 comments:

  1. i love u too akak. hihih.. thanks kembali kerana sudi follow ayu..& skrg..review pulak.. jom sukses sama-sama... :)

    ReplyDelete
  2. tahniah sis...semoga lepas ni akan terus sukses dalam dunia blogging :)

    ReplyDelete
  3. Assaamualaikum Zila, pcl singgah nak menegur pasal "segmen saya mahu ditegur" rupanya pcl ditegur di sini dan awal pg td di kotak komen pcl...terima kasih juga untuk semua ini. Hanya Dia yg Maha mengetahui niat seseorang dan yg pastinnya adalah untuk kebaikan bersama.

    ReplyDelete
  4. saling membantu sesama blogger ... tahniah !

    ReplyDelete
  5. Tahniah sebab direview oleh blogger hebat2x belaka...

    dari:
    akubahrain.com

    ReplyDelete
  6. eiqa x pernah lg di review. ehhee
    tp teringin jugak sbb nak tahu apa kekurangan dekat blgo kita pada pandangan org kann :)

    ReplyDelete
  7. blog saya blm pernah lagi ... agaknya , apa lah yg mrk akan kata ttg blog saya bila ada peluang yer ... haish ...

    ReplyDelete