Tuesday, October 8, 2013

Segmen Aku Menulis Bukan Kerna nama

 Saya tertarik menyertai segmen ini melalui
Asalnya saya tak tahupun ia sebuah segmen.
Saya hanya nampak Khir sedang berkongsi sesuatu yang baik.
Tidak pernah sekalipun ketika menulis saya inginkan puji-pujian.

Kerana :

Saya selalu mengingatkan diri dengan ayat ini : 
Menulis adalah supaya kita tidak lupa. 
Menulis adalah supaya kita lebih beringat. 
Menulis adalah supaya kita berfikiran lebih matang dan tajam.
Menulis adalah supaya kita dapat menyebarkan ilmu. 
Menulis adalah suatu wakaf.
Inilah segmennya dari Annaz79 

18 comments:

  1. setuju broo...tulisan yg samar2 itu lebih baik dari ingatan yg kuat

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen dan semoga berjaya.. :D

    ReplyDelete
  3. tertarik dengan ayat "Menulis adalah suatu wakaf."...

    ReplyDelete
  4. Setuju2... mata pena lebih tajam dari pisau..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. nice! good luck ya. hehhee

    ReplyDelete
  6. slamat bersegmen.

    masa mencemburui saya

    ReplyDelete
  7. oh segmen ker tu, mama tak perasan ianya segmen, apapun gud luck ye..

    ReplyDelete
  8. Selamat berjaya...mantahu ada rezeki terpilih nanti...

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan dari Mieza..! 1st time singgah sini, jalan2 cari kenalan baru.. Menulis di blog selain daripada sebagai hobi, juga boleh sebarkan maklumat2 yang mungkin berguna dengan pembaca.. #108! =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  10. Baguslah segmen ini Zila..
    Selamat bersegmen

    ReplyDelete
  11. Terima kasih sebab sudi join
    singgah sini, ok..
    http://annaz79.blogspot.com/2013/10/satu-hari-saja-lagi-senarai-peserta.html

    ReplyDelete