Thursday, December 5, 2013

ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

Lama juga tak bersegmen dan GA. 
Kali ini saya join sebagai sokongan kepada kawan saya a.k.a adik, Adrianna. 
Ada beberapa perkara yang menjadi minat yang sama dengan Adrianna. 
Tapi susah nak dihuraikan. 
Adrianna sukakan seni artistik. Seni-seni yang haluss..gitu. 
Then ada beberapa muzik yang mungkin menjadi minat yang sama antara kami. 
Ohh..muda-muda dulu layan jugak gigs. 
Dah dewasa ni, dengar ajelah, layan tak boleh, buruk perangai.
Oklah Adrianna..Bawah tu gambar hujan akak. 
tangkap sendiri
Tak seni pun, sebab tangkap saja-saja...hihihi..

http://summerkisseswinterrain.blogspot.com/2013/12/adrianna-syaz-first-giveaway.html 

10 comments:

  1. gd luck akak.. :) sy pun nak join gakla.. hehe

    ReplyDelete
  2. Akk..tima kasih sdi join ga sya x seberapa ni..amat2 menghargainya..:D wah dedulu akak layan gigs..cayala kak..hehe yep2 sya tau akk ni mesti berjiwa seni ni..leh geng2..best2..gambar hujan yg akk letak tu cntik..klu tenung lama2 mmg felling2.. ^_^ tima kasih eh kak..♥♥

    ReplyDelete
  3. gud luck!
    anne pun join ga ni jgk.. hihi.. :D

    ReplyDelete
  4. Good luck Zila.. sy pun nk join juga nnti.. :)

    ReplyDelete
  5. good luck akak. kalau xbape nak seni mcm ayu join xtau apa jadi ntah

    ReplyDelete
  6. wah ! ada biasan cahaya ... really nice .

    ReplyDelete
  7. menarik gambar tu kak... semoga berjaya.. :D

    ReplyDelete