Saturday, December 21, 2013

Iklan tidak tahu malu

Para pembuat iklan sekarang ini sudah tak tahu malu lagi dan tidak ada sensitiviti moral demi mengaut sedikit keuntungan duniawi. 
Terkutuklah mereka itu. 


10 comments:

  1. malu kn...nk tgk pn malu...aduhai skrg ni

    ReplyDelete
  2. Masyaallah... inilah yg dimaksudkan, bertudung...berpakaian, tapi telanjang!
    Inilah dunia diakhir zaman

    ReplyDelete
  3. Memang malu...model pun selamba je....

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    begini pengaruh iklan dalam eksploitasi wanita dalam iklan... mselim3 mmg x setuju...baik iklan kecantikan,kereta,rumah dll lagi..

    mselim3

    ReplyDelete
  5. mana hilangnya rasa malu diorang ni?
    sy yang tengok pun rasa malu.. ish3x.. -__-'

    ReplyDelete
  6. Assalam.. mmg x malu. Sanggup jadi model mcm tu hmmmm...

    ReplyDelete
  7. ye kak, ada jugak tengok di majalah-majalah. berbagai jenis produk yg dipromosi. tapi perlu ke sampai begini sekali...huhu

    ReplyDelete
  8. Moga pihak yang mengeluarkan iklan ini memikirkan semula kewajaran iklan macam ni. Memalukan.

    ReplyDelete