Sunday, December 22, 2013

Segmen Slot Review By Mommy As Blog

Rasanya ramai sudah kawan-kawan yang tahu mengapa saya berblog ( melalui sedikit catatan di atas ).
Saya tak dambakan wang ringgit, hanya kepuasan sahaja.
Selain itu, saya ingin berkongsi sebarang benda yang boleh mendatangkan manfaat kepada orang lain.

Saya bukan rajin sangat menyertai GA dan segmen, tapi minggu ini, saya akan bersegmen beberapa kali dengan segmen mama ini adalah yang kali ke tiga.
Terima kasih kepada Puan Norhasniza a.k.a mama kerana menganjurkan segmen yang mudah.
Ini kali ke dua akak menyertai segmen mama.
Akakpun nak sokong mama jugak..
Semoga segmen mama kali ini akan mendatangkan manfaat kepada semua yang menyertai.
Amin

http://mamamamy.blogspot.com/2013/12/segmen-slot-review-by-mommy-as-blog.html

15 comments:

  1. Assalamualaikum kak zila,
    terima kasih kerana akak support segmen ini.. :)

    ReplyDelete
  2. Slmt bersegmen.. sy pun nk join jugalah nnti.. semoga berjaya.. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat kak zila.. smg maju jaya yer... :)

    ReplyDelete
  4. Memilih itu perlu... Semoga bertuah :)

    ReplyDelete
  5. good luck sis..slamat bersegment :)

    ReplyDelete
  6. salam kak zila..sue ada tengok segmen nie...tapi sue xjoin lagi kak...kak zila xbuat entri pown...ke mama bagi tajuk dulu?

    ReplyDelete
  7. Harap-harap tuah berpihak pada blog memetlenggeng ye Liza.

    ReplyDelete