Wednesday, August 13, 2014

Album hari raya

Hari ini saya upload sedikit gambar-gambar kami berhari raya
Semoga anda juga bergembira bersama keluarga tercinta masing-masing
Gambar-gambar ini hanya untuk menceriakan bulan syawal sahaja
Semoga orang lain juga mendapat mood
Tapi rumah kami taklah mewah dan cantik macam rumah orang lain
(emak saya tak selalu berada di kampung)
Yang penting happy


abang ipar saya menganyam ketupat





































Gulai ketam di masak oleh abang ipar



Orang merajuk kena sakat


aktiviti memanjat langsat

16 comments:

  1. Meriahnya akak..setahun sekali berkumpul ramai2 macam nie memang best!! =D

    ReplyDelete
  2. Bila ada statement, "rumah kami taklah mewah dan cantik macam rumah orang lain" sebenarnya rumah tu dah sangat cantik... Alah, biasalah rumah kampung. :)

    Sekarang ni tidak sah kalau tak bergambar beramai2 dipagi raya... Ianya akan menjadi kenangan yang akan terus tersimpan buat tatapan masa mendatang. Kalaulah dulu2 kamera murah...

    ReplyDelete
  3. meriahnya bergambar ramai-ramai satu keluarga kan kak... alahai kesiannya dia merajuk..

    ReplyDelete
  4. Kakak cuba mencari di setiap wajah mana tahu terselit yg kakak kenal tapi hampa hihi....

    Seronok kan bila berkumpul semua keluarga di kampung:)

    ReplyDelete
  5. Bila berkumpul satu family, sgt terase kemeriahan tu. Waktu bila lagi nak berkumpul sesama keluarga. Time rayalah, kan.

    ReplyDelete
  6. melihat aksi2 dlm gambar dah cukup menceritakan seronok dan cerianya suasana bila berkumpul ramai2 begini di hari raya...seram pulak tengok muka org merajuk tu .. hehhehe...

    ReplyDelete
  7. salam syawal ke 17 Zila, saat2 beraya bersama keluarga dikampung halaman adalah yang terindah, tak kira rumah kecil atau mewah,keseronokan berkumpul yang paling utama..apa2pun ketam tu yang paling menggoda..hehe

    ReplyDelete
  8. meriahnya raya akak.. seronok pulak tengok gambar-gambar ni.. selamat hari raya kak..

    ReplyDelete
  9. Mmg sesuatu yg amat menyeronokkan bila dpt sama2 sekeluarga berkumpul meraikan Aidilfitri.. alhamdulillah.. Salam Syawal buat Zila sekeluarga.. :)

    ReplyDelete
  10. Tampak meriah ya raya tahun ni. hehe

    ReplyDelete
  11. Paling suka kumpul adik beradik...masak sama2...makan sama2...ramai2...kecoh tu meriah...

    ReplyDelete
  12. syawal terakhir ni baru terjah sini..ahaiii..
    memang seronok di pagi syawal

    ReplyDelete
  13. Meriahnya raya awk.. Siap bergmbr beramai2 lg.. :)

    ReplyDelete